Mycket viktigt

Det luktar lakris i vårat rum. Fick ett doftljus av Jens i julklapp. Måste säga att det luktar riktigt gott trots att jag inte tycker om lakris. Jo, djungelvrål, men dom räknas inte riktigt. Vet inte om detta beror på bakfylla, men jag börjar känna mig lite sjuk. Fryser och har en irriterande huvudvärk.. Får väl se om en Ipren kan göra underverk.

Sitter och snackar med Richard om de här med nyårslöften. För mig är det inte att tänka på att avge något löfte, jag håller det inte ändå. Och då riskerar man inte att få dåligt samvete när man bryter sitt "löfte" . Men jag har i alla fall lovat mig själv att försöka börja träna lite, i alla fall så att man inte rostar igen. Men eftersom det inte finns någon skog här i närheten som man kan springa i kom vi på den perfekta lösningen. Jag ska gå mitt i stan och när jag ser en buss ska jag springa efter den i full fart. För om man har något att jaga slutar man inte springa. Men då måste jag såklart intala mig själv att jag måste med den bussen. Och hur som helst så vet ju alla att man måste ha de perfekta kläderna när man tränar ingen sjaskig t-shirt och urtvättade mjukisbyxor -  Nej, för det skulle ju vara såå fel att springa i något bekvämt.  jag ska  ha tajta löparbyxor och ett ännu tajtare linne, bara för att folk ska kunna se min muskulösa kropp (som inte finns) och till det måste man ha det klassiska svettbandet i pannan och en freestyle i handen, ingen Ipod för mig inte.

Om ni ser en idiot som springer snabbt som bixten bakom en buss mitt i centrala Malmö kan det vara jag. Isåfall kan ni väl vara snälla och ge mig vatten.

Puss å kram kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0