Pink Floyd The Wall <3

Klockan är för mycket för någon som ska försöka vända tillbaka på dygnet, alltså en som jag. Men jag kom på att det var allt för längesedan jag såg The Wall, jag började ladda ner den innan och just nu blev den klar. Så jag antar att min plan sprack. Men jag kan i alla fall se fram emot en stund av underbara bilder, effekter och musik.

Uppdatering - 03:31
Jag har precis kollat klart på The Wall och jag sitter nu här med rysningar i hela kroppen. Det är konstigt hur denna filmen påverkar mig på ett märkligt sätt. Jag kan inte säga vad det är, musiken eller bilderna. Antagligen båda tillsammans. Jag får en konstig känsla av sorg faktiskt som jag inte kan förklara. Jag gillar allt som är lite mörkt, konstigt och annorlunda, jag liksom dras till det. Så har det alltid varit. Nu sitter jag och kollar posters på nätet. Hittat några av Andy Warhol som jag vill ha och lite annat skräp. Men det får bli den dagen jag är rik - Må den dagen komma snart.


Men nu ska jag röka en gång - peace out fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0