Sol i stan

Idag har det varit sånt där underbart väder. Jag vaknade och såg att solen sken utanför fönstret, jag glömde bort att jag va trött och gick upp. I vanliga fall hade jag somnat om. Jag gick på stan en sväng med Rebecca och Ida, vi satte oss och fikade ute. Det var fösta utefikan för i år. Nu längtar jag ännu mer till sommaren då jag planerar att lägga alla mina pengar på cappuchino och paj =)

Nu sitter jag här och är proppmätt, Jens hade gjort taccos när jag kom hem efter jobbet. Tack Jens för det ! Nu ska jag se Twilight ännu en gång, tror jag sett den 25 gånger. Men jag tröttnar aldrig för den är helt underbar och man kan drömma om att man är vampyr för ett tag. Alltid bra med filmer som får en att glömma verkligheten för en stund.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0