Längtar

En sak jag lärt mig nu när Emma inte är här är att det är jävligt tråkigt att sitta ensam, jag har ju Jens men han har ju alltid fullt upp med träningar jobb å massa annat så honom ser man inte mycket av. Min mobil är förövrigt stendöd (glömmde laddaren i Limmared) och bara det gör ju att man har ännu mindre kontakt med verkligheten. Har suttit de senaste två dagarna och kollat på Gossip Girl, en serie jag aldrig trodde jag skulle falla för men som visade sig vara riktigt bra. Eller så är det  för att jag har så extremt tråkigt att vad som helst som kan slå ihjäl lite tid blir bra. Men kunde låna Jens mobil innan och ringde min fru och gud vad glad jag blev över att få prata med henne. Hon gör mig så lycklig <3 . Fick också tag i EmmaJ och hon Emil och Janne kommer ner hit sista helgen i januari. Fan va de kommer bli roligt, saknar deras glada humör. Jag längtar verkligen.


Ska  göra pannkakor snart, hoppas bara att äggen är okej :S ska kolla de annars får jag väl svälta tills imorgon.
Men nu ska jag dricka kaffe å röka lite, sen blir det väl Gossip Girl igen antar jag haha.. Jag hör barnskrik ifrån lägenheten över - måste betyda att dom har ungar. Det är förövrigt väldigt kallt här inne, sitter med massa kläder men kanske ska leta upp ett par vantar.

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Bara Emma

Naw, du gör mig lycklig med. :)

2009-01-08 @ 12:27:02
URL: http://tankensomraknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0