Längtan

Sitter här och väntar på samtal från någon i den lilla röda bilen med igenimmade rutor (det va de nog inte som riktigt förstod) men skit samma. Snart kommer dom inrullande på gatan och jag funderar över den snabbaste vägen ner så jag kan springa skrikande mot dom och KRAMA alla =) Kanske att det går fortast att hoppa ner från balkongen, hmm.. får se hur jag gör..

Det är ju så här att Emma, Emil, Matina, Jan och Mia kommer hit idag. Fan va kul de ska bli, har saknat dom alla så otroligt mycket, finns inga som dom som kan göra mig så glad bara genom att vara där. Synd bara att min fru inte kunde komma ner =( och Sandra som har fått något problem med hjärtat. Men tro mig, jag ska festa åt dom me.

Nu ska jag dricka vin och röka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en underbar galen helg gumman=)saknar dejj redan mest..ta hand om dejj där nere..för jag käääner va jag käääner vettu=) pusskram/ Gucci

2009-02-01 @ 19:49:54
Postat av: Emma

Tack för en underbar galen helg gumman..fan vad roligt vi har haft..saknar dejj redan..ta hand om dejj där nere för du vet jag kääääner vad jag kääääner vettu=) pusskram/Gucci och Emil:P

2009-02-01 @ 19:51:17
Postat av: Chanel

bakningen gick bra va;)



kul att ni hade kul, men tråkigt med ensamheten nu men du vet att dina vänner finns "DÄR;) och jag kommer snart så kan vi laga lite härlig middag med glas vin och mycket snack till det:)



PUSS KRAAAAAAAAAAAm

2009-02-01 @ 22:33:26
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0