Hjärta och spruckna byxor

Idag har vi varit sådär trevliga ni vet. Emma hjälpte en kille med pengar till tåget med nio spänn =) Och sen köpte vi var sitt hjärta och skänkte där med 20 spänn var till radiohjälpen.. Och dessutom har vi förgyllt Malarias dag med ett fin fint födelsedagskort =) Han blev så lycklig att han grät, men såklart! Det hade jag med blivit av en påse samarin och ett plåster^^

Mina favvojeans sprack mellan benen igår, eller ah, dom va ju redan lite trasiga men nu är det värre än någonsin. Så jag va tvungen att köpa ett par nya idag. Hittade vad jag sökte, men hjälp vad snurrig i skallen man blir av att stå i provrummen på weekday. Tusen speglar överallt och man vet inte vart man ska vända sig. huu... Men i alla fall så strosade jag ner till stan alldeles ensam och det va det jag skulle komma fram till.. Jo, det är nämligen såhär, att jag hittade dit OCH hem, måste tilläggas, helt själv och utan hjälp från Jens eller Emma.. Det går framåt nu gott folk, snart kanske jag till och med hittar vägen till centralstation för idag lärde jag mig att man skulle svänga till höger istället för vänster =)


Nu har Jens vart så snäll och gjort kaffe till mig och tanten här brevid, så får väl dricka det nu så han inte blir ledsen.

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0