Inget viktigt

Tjo hej..
Haft en perfekt dag, började med att jag EmmaJ och Emil tog en tripp till Jönköping och handlade, eller ah.. dom gjorde. Emil va sexig med kundvagnen å Emma köpte toapapper för resten av året på Coop =) Jag gick mest runt i min egna lilla värld, blir lätt så att jag stänger av när det är mycket folk. Sjöng fint i bilen gjorde vi med.. Bäst att öva upp stämman nu när jag och EmmaA ska släppa nytt ^^

Träffade min Linus efter vår road trip. Alltid lika kul att träffa den människan. Vi skulle fika, men eftersom fiket va stängt fick vi gå till ICA, rätt sletet men fan va roligt det är att glo på folk och se vad dom handlar och så. En snubbe handlade minst 10 paket havregryn, 7 margarinförpackningar och en jävla massa potatis, och vilka problem han hade sen att packa allt detta. ah gud. Han skulle nog kanske baka frågan är bara vad? Ja det lär vi ju aldrig få reda på lika bra att släppa det =)

Jaja, det är julafton om 5 minuter och inte en snöflinga ser man, och på tomten tror man inte, varför känns det som att det va roligare med jul när man va liten? Vet inte vem det är som bestämmer över vädret, men den jäveln skulle jag vilja ta ett snack med, är det någon som vet så hör gärna av er. Nu ska jag ringa min hemliga kompis och se hur hon mår såhär dagen före julafton.

God jul till alla vänner, Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Chantal

hur är det i malmö+?????



vi ska dit och fira nyår gumman:O



hahaha antagligen... vad ska ni göra då???



jag kanske kan fixa V.I.P till ett ställe där, men ni vill kanske till mer punkställen```???



Puss på dej gumman!

2008-12-28 @ 20:16:55
URL: http://metrobloggen.se/carisma
Postat av: Anonym

gott nytt år och många kramar till dej<3



hoppas år 2009 bir ditt år.. precis som du vill ha det!!!





Love Chantal... ps: Miss youuu hälsa Emma!!

2009-01-02 @ 01:00:55
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0