Blandade känslor

"Kärlek är för dom, dom som har tur" - Thåström har gjort det igen <3

Det var underbart roligt igår. Spel, vin och goa människor. Måste säga att Becca och Fredrik va det bästa laget man kan tänka sig. "Men för helvete" skrek hon typ 1488000 gånger. Stackars Fredrik, han gjorde ju ändå sitt bästa =) Men men.. Det kommer jag aldrig glömma.

Jag sitter här nu och mitt liv är ännu en gång i lådor. Hmm, jobbigt detta är. Jag vill ju inte hem men ibland blir det som det blir och man kan inte göra något åt det. Men jag ångrar ingenting, jag hade gjort om det.

Längtar till mina kära vänner  där borta - Men kommer sakna dom här.

Det är sol här i Malmö och det måste betyda något bra. Ses snart igen, jag kommer och hälsar på så ofta jag bara kan.


"Jag såg The Clash på stora hotellet i Örebro sen blev det aldrig bättre än så. Jag har blivit mordhotad på en båt till marocko, blivit förälskad på ett hotell i Alingsås. Nu för tiden lever jag ett stilla liv, jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi" - <3


Kommentarer
Postat av: Chanel

Välkommen hem älskling;)



ringer dig imån .. ska ut en snabbis nu.. puuss Chantal

2009-03-14 @ 21:23:18
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0