Sol i sinnet, brun inne / Rudolf

Kom att tänka på Sunes sommar och Rudolf. Han är ju bara så bra. Tänk att ha han till farsa, inte en lugn stund.

Men men Jenny har precis räddat min kväll. Hon kommer hit sen med en flaska vin och vi ska slänga ihop något att äta. Som hon sa "det är ju lill-lördag"

Fan jag vaknade 15:40 idag och har därför missat hela dagen. Dom borde helt klart förbjuda Skins. Inte undra på att man är trött när man aldrig ser ljuset...uhm.. Men nu ska jag springa ner till stan och hitta någon bokaffär och se om jag hittar "Pete Doherty - med egna ord" hoppas bara att den är billig med så man har råd att köpa den.

Snart ses vi alla igen...bara 3 dagar kvar....blandade känslor minst sagt <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej!! Ska bli skönt att ha dig tebax i L-D igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0