21:14

Jenny letade klänning idag, Jag och Ida hjälpte till. Men till någon som är så kräsen och har absolut motsats smak är det inte lätt att hitta den rätta. Vi var nog runt i hela Malmö 3 gånger om. Gick tills vi höll på att svimma. Men ändå hittade hon inget. Ida gick hem för att fixa lite till helgen och jag och Jenny traskade vidare. Sen orkade vi inte mer så vi åkte till Myrorna, fan va roligt det va här. I Borås är det nästan omöjligt att hitta något plus att affären är minimalt liten. Men här var det stor plats och mycket, mycket saker. Och där hittade Jenny äntligen vad hon letat efter och jag hittade en småblommig oversize-skjorta för 45 spänn. Jag gillar den och Gud gillar den så då gillar alla den.

Har ätit för mycket vindruvor så nu har jag ont i magen. Jag är också extremt trött och det är tråkigt väder ute så jag funderar faktiskt på att lägga mig och lyssna på musik tills jag somnar. Måste upp tidigt imorgon, eller aah.. i alla fall så jag hinner till systemet innan dom stänger, det vill säga vid 15. men man kan aldrig riktigt vara säker på att man vaknar så bäst att ställa klockan. Ska till någon Anders "aka- Nachoman" som fyller år imorgon, ska tydligen vara en rolig prick. Det återstår att se. 

Nej men nu ska jag röka en gång och vattna mina blommor ser jag, dom håller på att vissna. Vore ju synd om dom dog.   


Kommentarer
Postat av: Chanel

I miss you my loover



hoppas du har en trevlig helg..



min heltidsjobb har börjat. och har jag tur får jag första fulllön slutet av mars, då kommer jag verkligen och hälsar på dej och hitta på masssa bus:) puss och käääärlek till dig hjärtat!!! puss Ch

2009-03-08 @ 02:00:16
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0