Matte B?

Jag vet inte vad jag gör klockan 17:30 på tisdagar egentligen. Är väl tänkt att jag ska räkna typ. Men att sitta där är som att studera daggmaskar, alltså lika tråkigt. Och det gör inte saken bättre att Emma å Emma sitter vid samma bort, blir inte så mycket gjort. Men vi kämpar på och besäknas att vara klara med kursen våren 2011 (om vi har tur).

Nästa vecka får vi hyra ett släp och backa in min miniräknare i klassrummet, orkar inte bära den. Det är fan större än boken och jag är svag. Ojojoj.. aah jag orkar inte tänka mer.

peace out (och jag har "slutat" röka, tuggar nokotin för glatta livet nu i alla fall. Snart får jag nog besöka läkare för svullen käke)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring mig när denna kurs är slut!Bra med en stor miniräknare,,du behöver ju kanske träna lite!!Miniräknaren är viktig!! Grattis till rökningen!

2009-04-20 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0