Vad fan tänker jag med..?

Jag är så jävla hjärndöd ibland alltså! Jag skulle gå in på ICA för att hämta ett paket och blev haffad av en kille som stod och sålde för Telenor. Jag vet inte ens varför jag började snacka med honom, men på något sätt fick han mig till att skriv på. Det var nog hans charm som gjorde det, för jag blev helt såld, höll på att svimma på plats för jag blev så kär.  Så nu sitter jag här med en mobil som jag egentligen inte vill ha och har tecknat ett abonemang på 24 jävla månader, vilket jag aldrig skulle gjort. Hur fan kan man vara så dum? Det undrar jag. Jag vågar inte ens tänka på hur detta kommer att sluta.


Men tur att vi handlade oliver och fetaost nyss, de gör livet lite lättare ...


 Pssst.....Snart är de juafton  och jag vill ha prinskorv!!


Kommentarer
Postat av: Bara Emma

Ah.. men alltid tyckt att du varit lite sådär "dum" när det gäller vissa grejer. Men fin är den iallafall såå.. :) Men löser sig nog tant! Psst.. julmust köpte vi med, haha!

2008-12-17 @ 18:44:19
URL: http://tankensomraknas.blogg.se/
Postat av: Chantal

hahahah gumman du är sååå söööt:=)





saknar dej

kul att du har blogg numera... jag bloggar ju tyvärr intte om min vardag så du lär nog aldrig veta vad som sker nu när du är i malmö va``?:(



FAAAN saknar dej ju:S



puuuusss och god fortsättning** <3

2008-12-28 @ 20:08:49
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0