Lycka <3

Mitt hjärta, jag tror jag dör. i mars 2010 kommer en film jag längtat efter så otroligt mycket. Jag pratar om Alice in wonderland, som Tim Burton kommer regissra. Jag kan bara tänka mig hur bra den kommer bli och jag hoppas av hela mitt hjärta att han kommer göra den sådär underbart mörk som bara han kan. Johnny Depp kommer spela The mad hatter och Helena Bonham Carter kommer spela The queen of hearts. Jag är ett stort fan av Burton, Depp och Carter. Och tillsammans kan det inte bli annat än mästerligt. Det bästa hade varit om det blev som en blandning mellan Charlie and the chocolate factory och Edward Scissorhands. Vad det blir återstår att se, men lycklig är jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Bara Emma

2010.. vi kan börja nedräkningen nu då. =)

2008-12-20 @ 17:28:55
URL: http://tankensomraknas.blogg.se/
Postat av: tias

TheVisionsofLewisCarroll" rel="nofollow">http://en.wikipedia.org/wiki/Phantasmagoria:TheVisionsofLewisCarroll



Den borde du väl se fram emot? Det gör jag iaf ^^

2008-12-24 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0