Tape Song



Tape ain´t gonna fix it honey
it ain´t gonna stick
tape ain´t gonna fix it honey
it ain´t gonna stick to you

Six kinds of glue won´t hold you, won´t hold you
Oh my oh, Oh my

You´ve  got to go straight ahead

Fuck vad jag har blivit besatt av denna låten, varför har jag aldrig lyssnat på dom innan? (The Kills is the shit)
Och inte nog med att dom är bra, dom är snygga med. Detta måste vara mitt ultimata Jag-vill-vara-rockstjärna-band.
Känner för att dra ihop ett gäng och starta garage-band. Nån som är intresserad?

Kommentarer
Postat av: Bara Emma

Jo, jag är intresserad. :) Får jag spela trummor? :O

2008-12-13 @ 19:40:59
Postat av: Anonym

Klart du får, sålänge jag får fronta och lira gitarr

2008-12-13 @ 19:58:34
Postat av: Anonym

Ja e på :) ja har ändå inge att göra i malmö! Synt ?!!

2008-12-15 @ 06:02:29
URL: http://elliedoesit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0