14:21

Jag vaknade i morse och trodde jag va död. Det känndes i alla fall så. Långsamt, mycket långsamt gick jag upp och tog tag i disken. Så efter att ha diskat i 30 minuter va jag så svettig att jag va tvungen att ställa mig ute barfota ett tag. Nästa gång ska jag komma ihåg att öppna fönstret innan jag börjar så jag slipper detta.. puh..

Men i alla fall efter att ha diskat och käkat drog jag för att köpa öl och vin på systemet. Jag fattade inte varför allas ögon låg på mig där jag gick, men sen kom jag på att jag inte ens sett mig i spegeln sen jag gick upp. Tror jag löste det mysteriet med alla gloende ögon. Jaja, skit samma. Ikväll blir de after work med gänget. Ska bli mycket roligt, får väl se till att uppföra sig så gott det går..annars.. Och på tal om ingenting så blåser det utav bara helvete här i Malmö. Hoppas det går över tills ikväll.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vrida upp volymen på stereon och drömma mig bort en stund tillsammans med Thåström.

See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0