Löradag 16:11



Seg dag än sålänge. Kollat på desperate housewives och bakat muffins. Sjärlvklart har jag ju ätit upp hälften och druckit för mycket kaffe. Men har dock rökat mindre. Har gjort upp en plan för mig själv, istället för att köpa ett paket cigg om dagen ska jag köpa ett var tredje dag . Det har gått bra fram tills nu, men har ju som sagt ätit fan så mycket mer. Men om alternativet till lungcancer ska vara fettma har jag inget val annat än att chansa. (efter en viktiökning på 10 kilo kommer jag antagligen ångra mig) men det är ett senare problem.

Så vad händer ikväll? Ska bort till Idas place lite senare, hon behövde hjälp med att dricka upp en flaska vin. Och vad vore jag för vän om jag tackade nej till det? Det ska bli så kul att träffa henne och bara sitta och snacka skit, antaligen så kommer Carro dit med. Mycket trevligt.

Nästa helg är det tydligen alla hjärtans dag. Orka med det. Så bra då att min älskling kommer till mig den helgen. Chantal tar sitt pick och pack och drar hit ner för att ta hand om mig lite. Har saknat hennes goda mat . Man kan ju säga att hon kämpar för att komma hit, hon liksom "dansar" sin väg fram till tågbiljetten. You just have to love her <3


Kommentarer
Postat av: Chantl

sååå sööööt du är min saksak!!¨



KLART JAG DANSAR MIG TILL MALMÖ FÖR DIN SKULL.. och för min skull med, har saknat dig, och måste komma bort från Borås.. och jag ORKAR inte fira alla hjärtans dag med nån jag låtsas gilla;) ahahha puuss my baby .. ringer dej sen när jag är på jobbet.. önska mig LYCKA TILL , då jag vill få inte löjlig feta pengar;) Lycka till på din vin kväll, jag ringer och stör sen.. och drick inte som JAG gjorde igår nu då.. helt löjlig full:( PUSS KRAM

2009-02-07 @ 17:29:55
URL: http://metrobloggen.se/carisma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0