Sluta sälja stil..!!!

Jag blir så trött när jag läser tidningar eller hör någon prata om stil. "skapa dig en personlig stil" "skaffa dig en stil med tajt budget" osv...osv.. Men hallå. Det dom egentligen lyckas med är att få alla redan likadana människor, att se ännu mer likadana ut. Stil är ingenting man kan köpa sig till, och det är inte heller någonting som hör ihop med mode.. Det är någontong man har. Så sluta försöka få folk att tro något annat. Jag säger nu inte att jag har så jävla speciellt egen stil, för det har jag inte. Men jag tror inte heller att jag har fått en såå personlig och punkig stil genom att gå och köpa ett par kängor, som den där tidningen tipsade om.. SLUTA.. det snurrar i min skalle..


Kommentarer
Postat av: Bara Emma

Bra sagt frugan! Håller med dig där. :P

2008-12-15 @ 20:01:12
URL: http://tankensomraknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0