Vanlig vardag - tråk

Jag sitter och lyssnar på The Libertines och det enda jag kan tänka på att göra är att dricka rött, det är något speciellt med denna musiken. Tur då att jag och Ida ska dricka vin just ikväll efter jobbet. Får väl se upp med mängden för imorgon åker jag över till Köpenhamn och letar jobb, då vill man ju inte gärna ha hangover och påsar under ögonen.

Idag har jag sprungit runt i stan och vart på biblioteket och kopierat. Fan asså jag måste lära mig att sakta ner mitt tempo man behöver ju faktiskt inte gå som att man vore sen till årets viktigaste tillställning. Jag var helt svettig när jag kom hem, tror jag skippar halsduken sen faktiskt.

I miss my baby - Emma, det vet du. Och jag längtar till sommaren och festival. De skönaste dagarna på året är när man kastar sig ur ett svettigt och fuktigt tält på morgonen, tar en cigg och en öl, försöker få ordning på ruffset men inser att det inte är någon idé. Utan skiter i vilket och går iväg för att se alla underbara band. Ja det är livet.



Kommentarer
Postat av: Bara Emma

Haha, nä du måste allt försöka sänka ditt tempo, du springer alltid fram. ^^ Du borde vara med i en springtävling. :)



Saknar DIG med!!! <3 Men vi ses ju snart som tur är.. ;) hehe.. ojaa!! sommaren längtar man som satan efter.. hehe..

2009-01-12 @ 15:02:30
URL: http://tankensomraknas.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

Hej tess! Fan vad roligt att du också har blöggg..nu ska jag sitta här o läsa en stund :):)

Hoppas allt är prima nere i skauunne...puss Mirre

2009-01-14 @ 14:55:16
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0